Kicsilány a nagyvilágban


2010 – B.U.É.K.
december 30, 2009, 11:13 du.
Filed under: Én így gondolom, MindenNapok | Címkék: , ,

boldog új évet

Akkor, ha blogot vezet az ember lánya, akkor írnia kell vagy a karácsonyról, vagy valami év végi összefoglalóról? Én úgy gondolom a szenteste a családé, így nem akartam senki idejét rabolni azzal, hogy az én soraimat olvassa, így maradt mostanra  az összegzés, elemzés, jól rádöbbenés, vagy én nem is tudom mi.

Először is! Én még most sem tudom, hogy akarok-e blogot írni hosszútávon. Azt tudom, hogy ha tetszik valami, vagy találok valami újat, akkor azt szeretném megosztani a világgal, kikürtölni mindenki, vagy legalábbis mind annak a 10embernek elmesélni, aki olvassa (nézegeti) a posztjaimat.

Értettem, elég már a rizsából. Tudom… év végi summázás…. gondolkodom….

1évvel ezelőtt ilyenkor biztosan tudtam, hol szilveszterezek. Miskolcra készültem. Úgy döntöttem, szeretett szülő megyémben maradok és a gyerekkori bestekkel bulizok. Nagyon sok szót kitaláltam már, hogy megfogalmazzam kik is ők nekem. Nem tudom. Szöszke, tündérke, vadonka és bájoska, vagy rózsaszínke, szőkécske, barnácska, vagyis ők én vagyok. Vannak a szüleim, az öcsém, meg ők 4-en, őket összegyurmázod és így lettem én. Azóta pedig van NAGY8-as és még sokan mások, akik pofozgatnak, meg igazítgatnak, mert nem tökéletes a kivitelezés 🙂 A lényeg, hogy van sok-sok ember, akiket nagyon szeretek (Mert ezt is bele kell ám írni, egy év végi összefoglalóba, tudom én J ) … meg ugye köszönöm anyukámnak, apukámnak, meg mindenkinek aki velem és mellettem volt, mert nélkületek mind ez nem jöhetett volna létre J

Visszatérve a lényegre, most, nem tudom még mi lesz holnap este. Ez azt jelenti, hogy ez az év sikertelen volt, mert a szilveszter egy évvel ezelőtt sokkal pozitívabban nézett ki? Jaj dehogyis! Gyönyörű év volt az idei (is), mint az összes többi 20 🙂

Változás. Azt hiszem benne van a lényeg. Eszméletlen szilveszter, tökéletes munkahely, új koli, új barátok, új partik, új élet, új világnézet, majd sikeres vizsgaidőszak, London, új barátok, új világnézet, új tervek, új álmok, újra haza, mert én mindig haza jövök, új albérlet, új élettársak, új kihívások, új remények. Régi küzdelmek, régi fájdalmak, nem várt e-mailek, könnyek, nagy beszélgetések, régi haj, régi barátok. Fájdalmak, nagy nevetések, hatalmas ivászatok, küzdelmek, harag, gyűlölet, megbocsátás, kő szív és minden ami kell. Útkeresés, önismeret, lustaság, memória hiány, Grace Klinika, Hit. Ezen kívül szerelem és férfi mentes élet.

Nah ez mind volt. És, hogy mi lesz? Boldogság, pozitívizmus, harag és gyűlölettől mentes, erős és határozott élet. Lesz sok-sok tervmegvalósítás és sok-sok új barát és álom valóra váltás és magamban való hit. Nah ez is mind lesz. Remélem, idén végre megértenek a szüleim, és rendezzük viharos viszonyunkat, és elhiszik végre mennyire szeretem őket és mennyire hálás vagyok nekik. Remélem, nem fogom egyetlen barátomat sem elveszíteni és én ezért mindent meg fogok tenni. Boldog leszek, és hinni fogok. Nem másban, önmagamban. És megpróbálom leküzdeni a férfiak iránti gyűlöletem is, és lesz majd nekem McKábítóm, McCsábítóm, McBigem meg minden ilyesmim J

Elfelejtettem! Utólag is Boldog Karit mindenkinek 🙂 Kívánok mindenkinek sok napsütést, boldogságot és Happy End-et! 🙂

Január elsején már minden más lesz, én sem az-az ember leszek, aki tegnap voltam, hanem az aki holnap leszek 🙂

B.U.É.K. 🙂


1 hozzászólás so far
Hozzászólás

Minden szépet és jó neked az új évre! Ne érezd kényszernek az írást, de amikor írsz, én szívesen olvaslak, igyekszem majd csendben figyelni 🙂
Boldogat!

hozzászólás Szerző: Euthymia




Hozzászólás