Kicsilány a nagyvilágban


Napi szösszenet
december 31, 2009, 10:00 de.
Filed under: 1. Napi Szösszenet | Címkék: , ,

Ha az összes ismerősömet, aki úgy érzi, egy kicsit is ismer, beleértve családot, barátot, szerelmet, ellenséget és őket mind beültetném egy hatalmas előadó terembe (mert ugye olyan sokan vannak) és megkérném őket, hogy egy papírra írják le 10 jó és 10 rossz tulajdonságomat, akkor a statisztikailag 10 leggyakrabban előforduló jellemző lennék én. Ha a 10ből több mint a fele rossz tulajdonság, akkor én egy rossz ember vagyok? Milyen tulajdonság számít rossznak? Mi van akkor, ha valaki pont azt szereti bennem, amit a másik a legjobban gyűlöl? És mi van az eloszlással, és a gyakorisággal, mi van, ha az első 10 helyen, nagyon sok holtverseny van. Sőt! Én biztos vagyok abban, hogy majdnem annyi álarcom van, ahány emberrel már találkoztam. Az álarcot beszínezi a környezet, az anyagát alkotja az, aki szemben áll velem és csak a többi függ tőlem. Akkor ki is vagyok én? Talán sosem tudom meg. Talán nincs is rá szükségem.


Vélemény? so far
Hozzászólás



Hozzászólás